Spedizione è consegna

Spedizioni naziunali è internaziunali

Cù u nostru approcciu mudernu à u cummerciu, ùn ci hè mai statu un modu più convenientu per cumprà in modu sicuru. Pruvateci è cuminciate à campà una vita senza stress.

A maiò parte di l'articuli necessitanu un tempu di preparazione di 24/48 ore.

Ci hè a pussibilità chì l'ordine, s'ellu include solu prudutti cù spedizione immediata è hè statu pagatu prima di meziornu, pò esse speditu u stessu ghjornu.

380px SDA poste logo.svg 1
800px Logo GLS 1
1200px DHL Freight.svg

"Malgradu l'art. 1510 di u Codice Civile indica chjaramente chì a rispunsabilità di u venditore per a spedizione finisce quandu hè affidata à u spedizioniere, u nostru Serviziu Clienti hè constantemente impegnatu à verificà u statu di a spedizione è furnisce supportu à u cliente attraversu u nostru Serviziu Clienti ".

Travagliemu cun

1200px Logo Simple Poste Italiane

"Travagliemu cù corrieri Affidabili è Veloci, consegnamu è vendemu in u mondu sanu"

1891 indagine europea fedex nantu à l'acquistu di TNT 1
201px Logo United Parcel Service 2014.svg

è assai altri

Tutte e nostre spedizioni anu un serviziu di tracciabilità chì furnisce l'inviu di un messagiu email à u destinatariu chì cuntene u numeru di seguimentu di a spedizione. U cliente pò dunque cuntrollà u statutu di a so spedizione in ogni mumentu cunnettendu à u situ web di u corriere attraversu u ligame indicatu in u missaghju stessu, pò ancu seguità u so pacchettu nantu à a pagina di ordine.

I vostri dubbii, e nostre risposte

Pudete rinvià a maiò parte di l'articuli novi senza aperti in 14 ghjorni da a consegna per un rimborsu cumpletu. Pagheremu ancu i costi di spedizione di ritornu se u ritornu hè u risultatu di u nostru errore (avete ricevutu un articulu incorrectu o difettu, etc.).

?

U corriere face spedizioni da u luni à u vennari, sia in a matina sia in u dopu meziornu, eccettu i ghjorni festivi. Ùn hè micca pussibule di dumandà a consegna in ghjorni o ore specifichi. Se ùn site micca prisenti à l'indirizzu di consegna indicatu à noi, u curriere lascerà un avvisu di passaghju attraversu una etichetta appiccicata à l'indirizzu è farà altri dui tentativi. In casu di un risultatu negativu, a merchenzie resta in stock in a filiera più vicina, NextSolutionItalia Hè ricumandemu, à u mumentu di a compra, di inserisce l'indirizzu currettu cumpletu cù tutte l'infurmazioni necessarii à u corriere per identificà u locu esattu di consegna, altrimenti u pacchettu puderia esse affidatu à filiali diverse da quella di cumpetenza cù a cunseguenza necessità di mudificà. l'indirizzu di spedizione, chì implica costi supplementari à a vostra spesa. Se per qualsiasi mutivu chì ùn hè micca imputabile à noi o à u corriere, decide di ricusà a consegna è dumandà un rimborsu, per piacè nutate chì i costi di spedizione è i costi di almacenamento di u corriere seranu deduti da l'ultimi.

Tutti i nostri articuli lascianu u magazzinu cù l'imballu in perfetta cundizione.

 

A prima cosa da fà hè di verificà chì u numeru di pacchetti ricevuti coincide cù quelli mandati. Allora, verificate ogni pacchettu esternamente, fendu assai attenzione, per vede s'ellu ci sò segni di pussibili colpi o manipulazioni, cum'è: canna, ammaccature, buchi, scatuli in cattive cundizione, cinta di courier o qualsiasi signu chì puderia suggerisce chì a merchenzie pò esse. esse stati dannati. hè ubligatoriu di lascià una firma nantu à a bolla di consegna di u corriere, sia in carta sia in un computer portatile (PDA) "PACCHETTO VISIBILMENTE DANNATA", Sì sti segni sò prisenti. Ùn firmate micca un pacchettu cum'è VISIBLY DAMAGED è sussegwentemente presentendu foto chì mostranu chì ci era danni visibili nantu à questu, serà automaticamente motivu per ricusà a pratica.

Se per qualsiasi circustanze impreviste vulete annullà l'ordine è bluccà a spedizione, pudete fà da u menù Ordini di u vostru Panel di cuntrollu.

 

Tuttavia, vi informemu chì, per via di l'altu livellu d'automatizazione in a gestione di l'ordine, u marcu di tempu dispunibule per annullà un ordine pò esse ridutta. U prucessu di annullamentu hè automaticu, perchè se u sistema ùn permette micca di annullà l'ordine, ùn pò più esse annullatu.

 

Per piacè verificate i vostri ordini, indirizzi di consegna, prezzi, prudutti, quantità è attributi cù cura prima di cumplettà un ordine.

A spedizione hè calculata à u checkout basatu annantu à l'indirizzu inseritu da u cliente è u corriere dispunibule cù u prezzu più bassu

I nostri prezzi appariscenu sempre à u cliente chì includenu l'IVA. Ùn ci hè micca tariffu supplementu chì ùn appare micca in u carrettu. Dunque ùn ci hè micca un marghjenu per malintesi: i nostri prezzi includenu sempre l'IVA.

Quandu un ordine ùn hè micca recullatu da u destinatariu, hè tornatu à u nostru magazzinu. Dopu avè ricivutu in u magazzinu, hè gestitu automaticamente da a squadra è va à u dipartimentu amministrativu per fà u rimborsu.

 

A spedizione di l'ordine è u so ritornu à u magazzinu implicanu i costi di trasportu, chì a cumpagnia o a persona chì hà fattu l'ordine deve pagà. In u risultatu, riceverete un pagamentu currispundenti à u ritornu di l'ordine, minus i costi di spedizione di ritornu.

 

Hè devi esse cunsideratu chì l'implementazione di sta gestione pò piglià parechje settimane.

ùn vi preoccupate, vi tuccherà à scrive à noi via a sezione di cuntattateci di a nostra buttrega aprendu un bigliettu, cù riferimentu à u numeru di ordine è mandateci i seguenti documenti annessi

  • Foto chì mostra i pezzi mancanti nantu à l'imaghjini di u produttu

Serà ancu necessariu di furnisce una spiegazione chjara in dettagliu

Apriremu immediatamente u vostru casu è risolvemu u vostru casu

ùn vi preoccupate, vi tuccherà à scrive à noi via a sezione di cuntattateci di a nostra buttrega aprendu un bigliettu, cù riferimentu à u numeru di ordine è mandateci i seguenti documenti annessi

  • Fotografia di a scatula

  • Fotografia di l'etichetta appiccicata da u corriere

  • Foto di a lista di i prudutti cù stampi

Serà ancu necessariu di furnisce una spiegazione chjara in dettagliu

Apriremu immediatamente u vostru casu è risolvemu u vostru casu

In l'eventu chì u pruduttu presentatu cum'è difettu ùn hà micca veramente stu difettu, Nextsolutionitalia avisarà u cliente di u non-rimborsu. U pruduttu rimarrà in u magazzinu per 7 ghjorni aspittendu chì u Cliente cunfirmà s'ellu vole ricuperà u pruduttu dopu u pagamentu di u trasportu currispundente, o s'ellu vole abbandunà. Dopu stu termini, perderà u dirittu à qualsiasi pretendenza.

Per seguità u vostru ordine inserite u vostru ID di Ordine in u campu sottu è premete u buttone "Traccia". Vi sarà mostratu a ricevuta è l'email di cunferma chì duverebbe avè ricevutu.

Avete bisognu di cunsiglii ?

Mandateci i dettagli, un espertu vi risponderà u più prestu pussibule

Torna in cima
Chat aperta
1
Avete bisognu d'aiutu?
Salutu 👋🏻!
Come possiamo aiutarti ?